Palautteesta kehitykseksi – asiakaskokemuksen systemaattinen seuranta

Asiakaskokemus on jokaisen kuljetus- ja logistiikkapalvelun ytimessä. Haverinen Logisticsilla tiedämme, että laadukas palvelu ei synny sattumalta – se rakennetaan yhteistyössä asiakkaiden kanssa, kuuntelemalla, mittaamalla ja kehittämällä jatkuvasti.

Kuuntelemalla ymmärrämme paremmin

Asiakaspalautteen kerääminen ei ole meille pelkkä muodollisuus, vaan olennainen osa toimintaamme. Palaute kertoo, miten onnistumme asiakkaidemme arjessa: tuleeko kuljetus perille ajallaan, toimiiko tiedonkulku ja koetaanko yhteistyö sujuvaksi.

Jokainen palaute – oli se kiitos tai kehitysehdotus – on arvokas, sillä sen avulla voimme tunnistaa vahvuutemme ja kohdat, joissa on vielä parannettavaa.

Systemaattinen seuranta tuo tuloksia

Palautetta ei jätetä pöytälaatikkoon. Haverinen Logisticsilla palautteet käsitellään systemaattisesti: ne kirjataan, analysoidaan ja käsitellään säännöllisesti tiimeissä. Näin yksittäisistä havainnoista syntyy kokonaiskuva, joka ohjaa kehitystyötä.

Tulosten pohjalta voidaan esimerkiksi parantaa reittisuunnittelua, tehostaa tiedottamista toimitusten eri vaiheissa tai kehittää palvelukanavia vastaamaan paremmin asiakkaiden tarpeita.

Kehittyminen näkyy arjessa

Asiakaskokemuksen seurannan tavoitteena on tehdä arjesta sujuvampaa – niin asiakkaalle kuin omalle henkilöstöllemme. Kun palautteeseen reagoidaan nopeasti ja toimenpiteet näkyvät käytännössä, asiakkaiden luottamus kasvaa ja yhteistyö syvenee.

Jatkuva parantaminen on osa meidän toimintakulttuuria. Uskomme, että paras palvelu syntyy avoimuudesta ja halusta kehittyä joka päivä hieman paremmaksi.

Kiitos palautteesta – se vie meitä eteenpäin

Olemme kiitollisia jokaisesta palautteesta, jonka asiakkaamme jakavat. Se ei ole vain viesti menneestä toimituksesta, vaan arvokas askel kohti entistäkin parempaa palvelua.

Haverinen Logisticsin tavoitteena on, että asiakaskokemus on aina yhtä luotettava, ennakoitava ja ammattimainen kuin itse kuljetuspalvelumme.